مبلمان اداری مدرن
بهترین قیمت مبلمان اداری
www.fazagooya.com


بهینه سازی سایت
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

میز اداری
میزهای اداری با قیمت مناسب
www.afn-furniture.com

book hotel in tehran
ferdowsi hotel in tehran
www.ferdowsihotel.com/en

فروش گوسفند زنده
مرکز خرید گوسفند زنده
www.alivesheep.com

جراحی پلاستیک
مرکز تخصصی خدمات زیبایی
www.clinicsurgery.ir

تشریفات عروسی
خدمات و تشریفات عروس
www.tashrifataroos.com

قیمت غرفه سازی
طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی
www.rayka.design

خدمات مجالس
خدمات مجالس صبور
www.tashrifatsabour.com

عینک آفتابی
نمایندگی کارل زایس در ایران
www.maadrac.com

قیمت کف کاذب
کف کاذب با مناسب ترین قیمت
www.azaran.com

باغ عروسی
تشریفات مجالس ثمین
www.tashrifatsamin.com

کاغذ دیواری مدرن
بهترین کاغذ دیواری های مدرن
www.azinzand.com/fa

باغ تالار عروسی
برگزاری مراسم عروسی در باغ تالارهای مجلل
www.maghsoudloocatering.com

حفر چاه نو
شرکت خدمات فنی آریا
www.evacuation.ir

ردیاب جی پی اس خودرو
بهترین ردیاب آنلاین خودرو
www.wizerco.com

عمل لیزیک چشم
کلینیک چشم پزشکی بینایی
www.binaii.com

آتلیه کودک
آتلیه عکاسی کودک
www.bridalphotographystudio.com

قیمت دستگاه برش و حکاکی لیزری
شرکت بین المللی پرسناژ
www.personageco.com

تور گوا
آژانس مسافرتی آسمان آبی
www.asemanabi.net

فوق روان کننده های بتن
تولید کننده مواد شیمیایی ساختمان
www.clinicbeton.ir

تور آنکارا
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

انواع کاشت مژه
کلینیک های تخصصی زیبایی
www.clinichairtransplantation.com

تشریفات مجاللس
تشریفات و خدمات مجالس
www.melalceremony.com

قیمت تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای استانبول
www.alefbatour.com

آموزشگاه کنکور راه اندیشه
بهترین کلاس کنکور
www.raheandisheh.ir

قفسه بندی
طراحی و اجرای سیستم قفسه بندی
www.fazasazanamin.com

قیمت بلیط هواپیما
ارزان ترین بلیط هواپیما
www.jibojet.com

?
?
?

?
?
?

طراحی سایت و بهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان
نوشته شده توسط : admin

روش HRT برای افرادی که بانک مو ندارند

 کاشت مو به روش HRT یک روش کاشت غیر قابل رشد محسوب میشود که بهترین راه انتخاب برای افرادی است که بانک مو ندارند. تمامی روش‌های کاشت موی طبیعی که تا به اینجا برایتان توضیح دادیم بیشتر و اغلب برای افرادی مناسب بود که در نواحی پشت سر یا بدن خود دارای منابع موی دهنده بودند یا به عبارت دیگر ناحیه های دهنده در بندشان یافت میشد؛ اما فرض کنید افرادی که نواحی دهنده ای نداشته باشند؟ برای این افراد روش HRT ابداع شد که به موجب پیشرفت علم توانست برای افرادی که از موهای دهنده برخوردار نیستند یا به دلایلی چون بیماری های خاص امکان استفاده از موهای طبیعی آن‌ها نیست از بانک مویی که دارای ویژگی‌هایی مشابه موی خود فرد از نظر رنگ و جنس هستند و حتی قابلیت سشوار، تافت، ژل و حالت‌گیری را دارند، برای ترمیم مو در روشی به نام HRT استفاده شود البته معایب کاشت مو به روش hrt و عوارض کاشت مو به روش hrt هم باید مورد بررسی قرار گیرند. هزینه کاشت مو به روش hrt و هزینه ترمیم مو به روش hrt با توجه به میزان گرافت ها متفاوت است

مزوتراپی یا کاشت مو به روش سلولهای بنیادی PRP

افرادی در عصر حاضر به روش های کاشت مو روی می آورند که از ریزش مو بنا به علل مختلف نظیر ویژگی های ژنتیکی و ارثی رنج میبرند و این مورد یعنی ترمیم مو در اکثریت قریب به اتفاق مردان و زنانی که از ریزش موی رنج می‌برند استفاده میشود و کاربرد دارد. استفاده از دارو درمانی یا خوردن خوراکی و قرص هایی که بتواند مانع از جلوگیری ریزش موی افراد شوند نظیر فیناستراید تنها و تنها در کنار روش‌های پیشرفته پیوند مو اجازه می‌دهد تا بسیاری از بیماران طی دو جلسه به اهداف خود از کاشت موی سر برسند، اما هرگز این افراد نمی توانند برای برگشت رشد موی خود به قرص ها و دارو ها اکتفا کنند. با این حال برای مردان و زنانی که مبتلا به ریزش مو هستند علاوه بر روش های مذکوری که در مطالب پیشین به اطلاعتان رساندیم یک روش غیر جراحی نیز وجود دارد.، روش های غیر جراحی مانند روش مزوتراپی یا PRP  یا به عبارت کامل‌تر  Platelet Rich Plasma نام دارد جراحان با استفاده از پلاسمای حاوی پلاکت که قبل تر از خون خود فرد دریافت کرده اند آن را به سر بیمار تزریق میکنند تا با استفاده از خاصیت تحریک پذیری موجبات رشد مجدد پلاکت ها را فراهم کنند و دوران جدیدی را از افزایش رشد طبیعی مو در پوست سر برای افراد مبتلا به ریزش مو ایجاد کنند. پی آر پی مو در زنان و مردان میتواند با بهترین نتیجه انجام شود.
در رابطه با هزینه کاشت مو به روش prp، عوارض روش prp، کاشت موی سر با لیزر و یا هر روش دیگری که در اینجا به آنها اشاره کردیم می توانید به مراکز انجام prp یا کلینیک های کاشت مو مراجعه و با مشاوران آنها در ارتباط باشید. کلینیک کاشت مو یکی از بهترین کلینیک های کاشت مو در تهران می باشد که با کادری متخصص و مجرب بهترین خدمات را با مناسب ترین قیمت به بیماران ارائه می دهد.

 

جهت مطالعه مقاله روش های معمول کاشت مو و ابرو کدامند به طور کامل می توانید به وب سایت رسمی کلینیک رز مراجعه نمایید.

 



:: برچسب‌ها: روش های کاشت مو, روش های کاشت ابرو, انواع روش های کاشت مو, کاشت ابرو, ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

پیوند مو یک روش جراحی سرپایی خارج بیمارستانی است (معمولا این عمل در کلینیک های خصوصی صورت میپذیرد). این روش در حال حاضر به عنوان یکی از امن ترین و فاقد خطرات و عوارض قابل توجه پزشکان و جراحان مختلف دنیا مورد پذیرش قرار گرفته است که معمولاً در مرکز کاشت مو یا کلینیک کاشت مو انجام می‌شود.

برخی از خطرات جزیی و عوارض موقت ناشی از کاشت موی طبیعی را ما برایتان به صورت تیتر وار عنوان می کنیم و از شما خواهشمندیم تا باور خطرناک بودن و دائمی بودن عوارض کاشت مو را به طور کلی از خود و آشنایانتان دور کنید چرا که عنوان کردیم این عوارض موقتی بوده و خطراتی که در زیر به آنها اشاره خواهد شد خطرات جزیی هستند

قطعا برایتان تعجب آور است اما باور کنید سکسکه یکی از عوارض احتمالی بعد از عمل جراحی کاشت مو و ابرو است که تا به امروز در بین برخی از افراد مشاهده شده است. مطالعات و تحقیقات صورت گرفته در بین شماری از بیماران مراجعه کننده به کلینیک های مختلف کاشت مو مشاهده شده که تا به امروز علت ایجاد سکسکه های بعد از جراحی کاشت مو و ابرو به علت کاهش پوست سر رخ می باشد که البته افرادی که دچار این عارضه موقتی میشوند بسیار کمیاب هستند و بعید به نظر میرسد که شما یکی از آنها باشید. اما اگر خدایی نکرده با این عارضه مواجه شدید این عارضه بعد از چند ساعت یا چند روز برطرف می شود.

 

کاشت مو، کاشت ابرو، تزریق ژل، لیفت صورت و لیزر علاوه بر اینکه هر کدام در حوزه خودشان می توانند باعث زیبایی شما باشند و در ایجاد اعتماد به نفس شما نقش به سزایی را ایفا کنند، هیچگونه خطر یا خطراتی را برای آن دسته از افرادی که اقدام به این گونه اعمال زیبایی میکنند به همراه نخواهد داشت، ما در مطالب مختلف و مطالب پیشین همین عنوان به شما برخی از خطرات و عوارضی که ممکن است ضمن این اعمال برای بیماران پدید بیایند را مطرح کردیم که ادامه سه عنوان دیگر را به این موارد اضافه میکنیم تا شما با دیدی روشن پا به کلینیک کاشت مو بگذارید.

خارش، عارضه‌ای طبیعی پس از کاشت مو

خارش عارضه‌ای است که برخلاف عوارضی که پیش‌تر به اطلاعتان رساندیم در اکثر موارد رخ می‌دهد، اما به ندرت سخت و آزاردهنده می‌شود یعنی اکثر یا بهتر بگوییم اغلب افرادی که اقدام به کاشت مو یا ابرو میکنند با مشکل خارش نواحی ترمیم مو یا پیوند خورده مواجه میشوند که در همین طیف از افراد عده‌ای بسیار ناچیز و نادر هستند که از این عارضه رنج ببرند چرا که خارش سر و نواحی ترمیم شده و پیوند خورده فقط چند روز طول می‌کشد و شامپو زدن موها و استحمام روزانه ناراحتی ناشی از آن را رفع خواهد کرد.

 

جهت مطالعه مقاله دانستنی های مهم درباره خطرات و عوارض کاشت مو به طور کامل می توانید به وب  سایت رسمی کلینیک رز www.clinichairtransplantation.com مراجعه نمایید.



:: برچسب‌ها: عوارض کاشت مو, ترمیم مو, پیوند مو, کاشت ابرو, خطرات کاشت مو, ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در دنیای پزشکی، راه های زیادی برای درمان(ریزش مو) کشف شده است. استفاده از داروها و مواد شیمیایی تا داروهای گیاهی اما زمانی که استفاده از این موارد اثر گذار نباشد و افراد دچار ریزش مو شده باشند بهترین راه حتماکاشت مو است. کاشت مو روش های زیادی دارد برای مثال روش FIT، روش FUT، کاشت مو به روش HRT و... اما امروزه بهترین روش کاشت مو، کاشت مو به روش SUT است که بسیار کاربردی می باشد. تا امروز کلینیک کاشت مو در مقالات خود به بهترین روش کاشت مو، روش جدید کاشت مو بدون جراحی، عوارض بعد از کاشت مو، هزینه کاشت موی سر، بهترین روش کاشت مو، سن مناسب کاشت مو، کاشت موی احسان علیخانی و... به صورت کامل اشاره کرده است اما در این مقاله یه مسئله مراقبت های بعد و قبل از کاشت مو به صورت کامل اشاره می کند.

ریزش مو در واقع می تواند دلایل مختلفی مانند استرس، عوامل موروثی، تغذیه نادرست و... داشته باشد که به تناسب علت بیماری در افراد، پزشکان روش های درمانی متفاوتی را به بیمار پیشنهاد می کنند.

جهت مطالعه مقاله باید ها و نبایدهای قبل و بعد از کاشت مو به طور کامل می توانید به وب سایت رسمی کلینیک رز www.clinichairtransplantation.com مراجعه نمایید.



:: برچسب‌ها: کاشت مو, عوارض بعد از کاشت مو, مراقبت های بعد از کاشت مو, مراقبت های قبل از کاشت مو ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

علت وجود موهای زائد در خانم ها :موی زائد در تمام خانم ها یک علت اصلی و اساسی دارد:

افزایش سطح هورمون های مردانه ! لابد می پرسید پس چرا بعضی خانم ها موی زائد دارند و بعضی ندارند؟ جوابش ساده است: خانم هایی که موی زائد دارند، هورمون های مردانه خونشان بیشتر است. حالا احتمالاً می پرسید: خب، چرا هورمون های مردانه در خون بعضی از خانم ها بیشتر است؟ این هم جوابش ساده است: افزایش هورمون های مردانه در خانم ها معمولاً در برخی بیماری ها اتفاق می افتد، مثلاً بیماری تخمدان پر از کیست یا همان PCO، تومور تخمدان و تومور غدد فوق کلیوی.
اما خانم هایی هم هستند که وقتی آزمایش خون می دهند، پزشکشان به آن ها می گوید که سطح هورمون های مردانه در خونشان طبیعی است، ولی باز هم با موی زاید دست به گریبانند. آن ها دیگر چرا؟ علتش معمولاً این است که آن ها حساسیت پوستشان نسبت به هورمون های مردانه، بیشتر از حد طبیعی است. داروهایی هم وجود دارند که منجر به پدید آمدن موهای زائد می شوند. قرص های جلوگیری از بارداری ، کورتون ها و هورمون ها جزء همین داروها هستند.
ژنتیک، مطابق معمول، بی تأثیر نیست و اغلب پزشکان، ریشه های وراثتی را هم در بروز این مشکل، مؤثر می دانند. اگر جستجو کنید، می بینید که معمولاً مادر، خواهر، عمه یا خاله بیمار هم از همین مشکل رنج می برند. البته سن خانم ها هرچه بالاتر می رود، احتمال ایجاد موهای زائد در بدنشان بیشتر می شود.
راه های مقابله با موهای زائد بدن : برای مقابله با موهای زائد، قبل از هر کار دیگری، اگر اضافه وزن دارید حتماً با کاهش وزن، میزان هورمون های مردانه در خونتان پایین می آید و جلوی رشد موهای زائدتان گرفته می شود. اما از این حرف ها که بگذریم، با این مهمان های ناخوانده به شیوه های دیگری هم می شود برخورد کرد: اگر پرمویی شما از نوع خفیف است و پزشکان هم این اطمینان را به شما داده که با یک مشکل هورمونی جدی مواجه نیستید، میتوانید کلاً از درمان صرف نظر کنید؛ چرا که هیچ خطری تهدیدتان نمی کند. ولی اگر از به خطر افتادن زیبایی تان ترس دارید، می توانید بروید سراغ درمان های موضعی؛ و اگر درمان های موضعی هم به کارتان نیامد، از داروها کمک بگیرید. مهم ترین داروهایی که در چنین مواردی تجویز می شوند، عبارتند از: سیپروترون استات و اسپیرونولاکتون.


مهم ترین روش های درمان موضعی موهای زائد هم عبارتند از: تراشیدن مو، استفاده از موبر، چسب های سفید کننده، بند انداختن و استفاده از موم ، الکترولیز و لیزر موهای زائد.
داروهای ضد هورمون های مردانه: داروهایی وجود دارند که تأثیر هورمون های مردانه را در بدن کاهش می دهند. البته بین 3 تا 6 ماه طول می کشد تا این داروها اثر کنند. ضمن این که، این داروها در کاهش رشد موهای زائد جدیدتان هم موثرند. یعنی برای رفع موهای زائد قبلی تان نمی توانند کار چندانی انجام بدهند. داروی خاصی نیز وجود دارد که مشخصاً برای کم کردن رشد موهای زائد صورت، ساخته شده است. این دارو به شکل کِرِم عرضه و روی صورت و چانه مالیده می شود. این کِرِم بین 4 تا 8 هفته پس از مصرف اثر می کند، هرچند که گهگاه ممکن است مدت زمان بیشتری طول بکشد.

 

 جهت مطالعه مقاله راه های از بین بردن موهای زائد به طور کامل می توانید به وب سایت رسمی کلینیک رز www.clinichairtransplantation.com مراجعه نمایید.

 

 



:: برچسب‌ها: لیزر موهای زائد , حذف موهای زائد , هزینه لیزر موهای زائد , ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

جراحی پیوند مو چیست؟

ریزش مو، کم پشت شدن آن و نهایتا کچلی، اسباب ناراحتی افراد متعددی را ایجاد کرده است که آنها را به فکر جراحی پیوند مو یعنی جابه جایی فولیکول های مو از قسمت پر تراکم تر به نواحی کم تراکم تر می اندازد. اما واقعیتی که در این مورد وجود دارد را نباید نادیده گرفت. این واقعیت به لزوم برخورداری از شرایط مناسب برای این جراحی اشاره می کند. در ادامه به نکاتی که در این رابطه نیاز دارید، اشاره خواهیم کرد.

انتظار معجزه از جراحی پیوند مو نداشته باشید

واقع بینی در نتیجه ی جراحی پیوند مو اولین نکته ای است که باید به همه ی متقاضیان این جراحی در وهله ی اول گوشزد شود. چرا که برخی از افراد تصوراتی نادرست و بسیار فراتر از حد طبیعی در مورد نتیجه ی جراحی پیوند مو دارند. البته برخی از این تصورات، ناشی از تبلیغاتی است که صرفاً جهت جذب مشتری انجام می شود. امکان بازگشت صد در صدی موهای از دست رفته با جراحی پیوند مو انتظاری نادرست و خلاف واقعیت است. باید اشاره کرد پیشرفت های جدیدی که در روش های انجام این کار صورت گرفته، در افزایش اثربخشی آن سهم عمده ای داشته است ولی با این حال نباید توقع اثربخشی صد درصدی از آن داشت.

 

 

هزینه کاشت مو و میزان مهارت جراح

هزینه ی جراحی پیوند مو نکته ی مهمی است که مورد توجه قرار می گیرد. روش های نوینی که برای پیوند مو به کار گرفته می شود ممکن است یک تیم جراحی متشکل از چندین پرستار، جراح و تکنسین را لازم داشته باشد. هم چنین موادی که برای این امر می بایست مصرف شود، در بردارنده ی هزینه می باشند. به همین خاطر در صورتی که تمایل به استفاده از امکانات بیشتر برای دست یافتن به نتایج بهتر دارید، لازم است هزینه های بیشتری را صرف نمایید. گاها تبلیغاتی مبنی بر هزینه های پایین و استفاده از بهترین روش جهت پیوند مو صورت می گیرد که خلاف واقع خواهد بود.
میزان توانایی و مهارت جراح، از دیگر نکات حائز اهمیت در رابطه با کاشت مو می باشد. زیرا جراحان ماهر و با تجربه، به نحوی عمل می‌کنند که فرد متقاضی جراحی پیوند مو در حین عمل، شرایط بهتر و راحت تری داشته باشد. هم چنین هر آن چه که باید قبل و بعد از جراحی مراعات گردد توسط جراح یادآوری می شود. جراحی که از مهارت کافی برخوردار باشد با شیوه ی صحیح جداسازی فولیکول های مو از قسمت پرتراکم و جاسازی آن ها در نواحی کم تراکم تر آشنایی دارد و همین امر سبب نتیجه گیری بهتر از پیوند مو می شود. بنابراین توصیه می شود که قبل از انجام جراحی پیوند مو در مورد سابقه ی جراح انتخابی خود سوال بپرسید.

 

 جهت مطالعه مقاله نکاتی در رابطه با جراحی پیوند مو به طور کامل می توانید به وب سایت رسمی کلینیک رز www.clinichairtransplantation.com مراجعه نمایید.

 



:: برچسب‌ها: پیوند مو, جراحی پیوند مو, عمل جراحی پیوند مو, هزینه جراحی پیوند مو, قیمت پیوند مو ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

کاشت ابرو چیست؟

ابرو یکی از مهمترین اعضای صورت است که تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی دارد. معمولا بعد از کاشت مو، کاشت ابرو توجه بیشتری را به خود جلب می کند. در این مطلب قصد داریم شما را با روش های کاشت ابرو و دلیل استفاده از آن آشنا کنیم. با ما همراه باشید.
ابرو یکی از مهمترین اعضای صورت است که تاثیر بسیار زیادی بر ظاهر و زیبایی چهره دارد به همین دلیل کوچکترین نقص در آن می تواند مهم و تاثیرگذار باشد. کسانی که دارای ابروهای پر پشت و کشیده هستند معمولا زیبایی بیشتری دارند و توجه بیشتری را به خود جلب می کنند. وقتی به چهره افراد توجه می کنیم اولین چیزی که ما را به خود جذب می کند ظاهر و شکل ابروها هستند. کم پشت بودن و نازک بودن بیش از حد ابروها می تواند چهره شما را به میزان زیادی عوض کند. برخی از افراد دارای ابروهای تکه تکه هستند که معمولا این مشکلات ناشی از مسائل ژنتیکی است. بهترین روش برای ایجاد ظاهری مناسب و زیبا در ابروها استفاده از روش های مختلف کاشت ابرو است. در ادامه این مطلب با چگونگی کاشت و مزایای آن آشنا می شویم.

 

مزایای کاشت ابرو

برای زیبایی ابرو روش های مختلفی وجود دارد که از بین این روش ها کاشت ابرو مهمترین و پرطرفدارترین روش است. این روش مزایای زیادی دارد که همین عوامل باعث محبوبیت آن شده است. یکی از مهمترین مزیت های این روش این است که ظاهر ابروهای جدید شکل بسیار طبیعی دارند و مانند روش های تاتو ظاهر مصنوعی از خود نشان نمی دهند. با استفاده از روش های کاشت ابرو بعد از مدت زمانی کم به ظاهر و نتیجه دلخواه دست پیدا می کنید. از آنجایی که عوارض این روش در مقایسه با سایر روش های زیبایی کمتر است طرفداران بیشتری دارد. 

 

 جهت مطالعه مقاله مهمترین اطلاعات درباره کاشت ابرو به طور کامل می توانید به وب سایت رسمی www.clinichairtransplantation.com مراجعه نمایید.

 



:: برچسب‌ها: کاشت ابرو, قیمت کاشت ابرو, مزایای کاشت ابرو, هزینه کاشت ابرو, روش های کاشت ابرو ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

ریزش موی سر و عوامل تشدید آن
در این متن قصد داریم به بررسی ریزش موی سر و عوامل تشدید کننده آن بپردازیم. ریزش موی سر در هر سنی زنان و مردان را تحت تاثیر قرار می دهد. از آنجا که این مشکل زندگی و اعتماد به نفس افراد را تحت تاثیر قرار می دهد، بنابراین موضوع بسیار مهمی می باشد. اگر از ریزش موهای خود رنج می برید و به دنبال راهی برای درمان آن هستید تا انتهای متن با ما همراه باشید.
یکی از مشکلاتی که امروزه گریبانگیر افرادی زیادی می باشد، ریزش موی سر است. افراد زیادی از این مشکل رنج می برند و به دنبال راه های مختلفی برای درمان این مسئله هستند. زیرا ریزش مو، کم شدن حجم مو ها و کم مو شدن سر اعتماد به نفس افراد را کاهش داده و در نتیجه این مسئله سبب ترس و نگرانی آنها می شود و مجبور به روش های جایگزین برای موهای خود مانند کاشت مو می شوند. برخی افراد هنگام حمام رفتن یا شانه کردن موها از ریزش موهای خود نگران می شوند. در حالی که این افراد باید بدانند که ریزش موها تا حدود 50 تا 100 تار مو نرمال و طبیعی می باشد. زیرا موهای آسیب دیده و از بین رفته جای خود را به موهای جدید می دهند. در این متن قصد داریم به بررسی یکی از مهم ترین موارد تاثیر گذار بر روی ریزش مو ها که سبک زندگی و نوع مواد غذایی مصرفی توسط افراد می باشد، بپردازیم.

 

تاثیر مواد خوراکی بر ریزش موی سر
برخی از افراد فکر می کنند که فقط بیماری هایی نظیر کیست تخمدان، کمبود آهن، کم کاری غده تیروئید، بیماری تلوگن افلوویوم، لوپوس، طاسی سر یا وراثت سبب ریزش موی سر می شود. در صورتی که افراد باید بدانند مواد خوراکی نیز از عوامل بسیار مهم و تاثیر گذار بر ریزش موی سر می باشند. هر چه مواد خوراکی شامل ارزش بیشتری باشند و غنی از املاح، پروتئین، ویتامین و ... بیشتری باشند به تقویت مو ها کمک بیشتری می کنند. همینطور اگر افراد از مواد فاقد ارزش غذایی استفاده کنند و رژیم کم پروتئین، چرب و کم ویتامین داشته باشند، فولیکول های مو تضعیف شده و در نتیجه ریشه مو سست و دچار ریزش خواهد شد. بنابراین تاثیر مواد غذایی بر ریزش مو نباید نادیده یا کم ارزش در نظر گرفته شود.

 

 جهت مطالعه مقاله ریزش موی سر و تاثیر تغذیه بر تشدید آن به طور کامل می توانید به وب سایت رسمی www.clinichairtransplantation.com مراجعه نمایید.

 



:: برچسب‌ها: ریزش موی سر , درمان ریزش مو , عدم ریزش مو , تقویت مو , کاشت مو ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

ریزش مو بعد از کاشت مو در اغلب بیماران مشاهده می شود و امری عادی است و جای نگرانی ندارد. براش جلوگیری از ریزش مو بعد از کاشت مو بایستی به تغذیه خود اهمیت داد و از شامپوهای مناسب با عصاره های طبیعی استفاده کرد.

ریزش مو بعد از کاشت مو
کاشت مو در سال های اخیر بسیار مورد توجه افراد واقع شده است و با توجه به مزیت هایی که دارا می باشد مورد پسند قرار گرفته است. کاشت مو با استفاده از روش های مختلفی انجام می شود که پزشک، با توجه به خواست شما روشی مناسب را برای کاشت مو انتخاب و عملی می کند. ریزش مو بعد از کاشت مو امری طبیعی می باشد و به هیچ وجه جای نگرانی ندارد. اغلب افرادی که با روش های سنتی اقدام به کاشت مو می کنند بعد از 2 هفته بایستی بخیه های خود را بردارند.
بایستی در این مدت به توصیه های پزشک متخصص خود عمل کنند و ریز به ریز تمامی دستورات وی را انجام دهند. ریزش مو بعد از کاشت مو می تواند به عواملی که قبل از کاشت مو هم باعث ریزش می شد، بستگی داشته باشد و در این مرحله نیز باعث جلوگیری از رشد فولیکول مو در افراد باشد. با توجه به این امر پزشک مربوطه بایستی قبل از کاشت مو در افراد علل ریزش موهای سر فرد را بداند تا بر اساس آن مشکل ریزش را برطرف نماید و با این کار احتمال ریزش موهای کاشته شده را کاهش دهد.

 

چرا پس از کاشت مو، موها ریزش می کنند؟
یکی از سوالاتی که در مبحث کاشت مو برای افراد پیش می آید، این است که چرا پس از کاشت مو، موها ریزش پیدا می کنند؟ در پاسخ این سوال علاوه بر این که این امر، امری عادی است اما می توان گفت اگر قبل از اقدام به کاشت مو شرایط مناسب را دارا نباشید در این صورت به ریزش مو بعد از کاشت مو دچار خواهید شد. اگر شما نیز قصد کاشت مو را با استفاده از جدیدترین روش های کاشت مو در سر دارید به شما پیشنهاد می کنیم ابتدا اطلاعاتی دقیق در مورد کاشت مو، انواع روش های کاشت مو و رعایت نکات مهم و ضروری قبل و بعد از کاشت مو به دست آورید.

 

جهت خواندن مقاله آیا ریزش مو بعد از کاشت مو امری طبیعی است؟ به طور کامل می توانید به وب سایت رسمی کلینیک رز www.clinichairtransplantation.com مراجعه نمایید.



:: برچسب‌ها: کاشت مو, روش های کاشت مو, جدیدترین روش های کاشت مو, ریزش مو بعد از کاشت مو, دلایل ریزش مو بعد از کاشت مو ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 بهمن 1397 | نظرات ()

باغ تالار موناکو
باغ عروسی موناکو
www.tashrifatsabour.com

میز کنفرانس
میز کنفرانس اداری
www.azaran.com

ترمیم مو
هزینه ترمیم مو
www.clinichairtransplantation.com

تور سنت پترزبورگ
الفبای سفرمجری مستقیم تورروسیه - مسکو سن پترزبورگ ‎
www.alefbatour.com

تور قبرس شمالی
آفر تور قبرس اروپایی‎
www.mehrparvaz.com

حکاکی روی سنگ
قیمت دستگاه حکاکی روی سنگ
http://www.personageco.com

بهینه سازی وب سایت
بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو
www.papgroup.ir

<
لوله بازکنی
تخلیه چاه آریا
www.evacuation.ir

غرفه آرایی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان
www.raykasazan.com

تشریفات مجالس غرب تهران
تشریفات مجالس ثمین
www.tashrifatsamin.com

فروش عینک طبی
نمایندگی کارل زایس در ایران
www.maadrac.com

پله برقی
پله برقی فوجی
www.fuji-lift.com

ميز مديريتی
خرید ميز مديريتی ارزان
www.mohitara.com

Hotel Iran
Ferdowsi International Grand Hotel
www.ferdowsihotel.com

تشریفات مجالس
خدمات مجالس مقصودلو
www.maghsoudloocatering.com

مراقبت رطوبت رسانی
قیمت محصولات تالگو فرانسه
www.thalgoparis.com

قیمت میز مدیریتی
میز مدیریت و کنفرانس
www.fazagooya.com

جراحی سینه
دکتر کریمیان فوق تخصص جراحی زیبایی
www.iran-plasticsurgery.ir

برگزاری جشن تولد
هزینه برگزاری جشن تولد
www.melalceremony.com/

بهترین آتلیه عکاسی در تهران
آتلیه عکاسی عروس و داماد
www.bridalphotographystudio.com

پارتیشن اداری
قیمت پارتیشن اداری
www.afn-furniture.com/

ادکلن زنانه خوشبو
فروش بهترين خوشبوترين عطر و ادکلن های زنانه و مردانه
www.atrara.ir

کلاس تیزهوشان
بهترین آموزشگاه تیزهوشان تهران
www.raheandisheh.ir

فروشگاه اینترنتی پارسیان آذین زند
کاغذ دیواری پارسیان آذین زند
www.azinzand.com

تور ارزان قیمت مالزی
تور لحظه آخری کوالالامپور
www.asemanabi.net

گوسفند زنده
قيمت گوسفند زنده
www.alivesheep.com

اجاره باغ عروسی
باغ عروسی
www.tashrifatelahenaz.com

تقویم نمایشگاه بین المللی تهران
شرکت غرفه سازی نمایشگاهی رایکا
www.rayka.design

نفوذگر بتن
کلینیک بتن
www.clinicbeton.ir

تشریفات مجالس غرب تهران
برگزاری مراسم عروسی در غرب تهران
www.tashrifataroos.com/

قیمت بلیط تور هند
تور لحظه آخری هند
www.asemanabi.net